2009 m. rugsėjo 5 d., šeštadienis

Kiek galima (!) arba kaip RFPK pradeda sezoną

Kartais atrodo, kad laikas slenka lėtai, tarsi neaiškiomis psichotropinėmis medžiagomis apsvaiginta sraigė. Tačiau man net nepastebint, štai ir prasidėjo naujas ir jau ketvirtasis Royal Flush Pokerio Klubo sezonas. Šį sezoną mes esame ryžtingi, energingi ir pasiruošę atlikti daugybę pokerio fokusų.
Dabar mano mielieji skaitytojai, matyt, norėtų sužinoti, ką aš vadinu pokerio fokusais. Patikinsiu, kad viskas yra iš tiesų labai paprastai paaiškinama. Remdamasis Vikipedija aš drįstu teigti, kad galimybė gauti mūsų klubo pavadinime besipuikuojančią kombinaciją pokerio žaidimo (pagal taisykles) metu yra apytiksliai lygi 0,000154 %. Na, o mano asmeninė patirtis byloja, kad tai praktiškai neįmanoma. Tačiau man ir Vikipedijai (!) prieštarauja ir meta iššūkį Vytautas, kuris sezoną pradėjo, mano žaidimą užbaigė ir mano straightą sugėdino surinkdamas ne ką kitą, o Royal Flush kombinaciją (pavaizduota nuotraukoje). Negalėdamas patikėti savo akimis, aš net užmiršau perduoti jam visus savo žetonus (oops ... =D ). Taigi, visi komentuodami arba skaitydami nepamirškite pasveikinti Vytauto ir paklausti "Kiek galima?!" ir "Kaip tau tai pavyko?"


Naujas sezonas, reiškia, kad atsinaujina ir turnyrinė taškų lentelė. O senoji buvo didžiulė, įvairi ir tokia pažįstama. Demostruoju galutinį trečių RFPK metų rezultatą:

Vytenis - 106
Vytautas - 105
Benas - 98
Lukas - 57
Aurimas - 43
Jonas - 40
Giedrė - 34
Robertas - 25
Rūta - 23
Kęstutis - 21
Egis - 13
Linas - 7
Simas - 7
Paulius - 4
Julija - 3
Martynas - 3
Karolis - 3
Aurita - 1
Agnė - 1

Kaip patys matote, rezultatai yra iš tiesų įspūdingi. 19 taškus turinčių žaidėjų ir iš viso surinkti 593 turnyriniai taškai. Surinkta viena Royal Flush kombinacija, o svarbiausia - gerai pasilinksminta ir praktikuotas sportinis pokeris. Trečias visuomet būna kitoks. Ir jeigu skaitysime lietuvių liaudies pasakas, teks pripažinti, kad jam visuomet gerai sekasi. O tai atrodo paskutinis formalumas, kurį atliekame trečiojo sezono naudai :)

Širdingiausiai tikiuosi, kad toks bus ir ketvirtasis RFPK sezonas, kurio pradžios rezultatus skelbiu nekantraudamas:

Jonas - 6
Vytautas - 5
Robertas - 4
Kazimieras - 3
Rūta - 2
Benas - 1
Linas - 0

Turnyro ryškiausi momentai, greičiausiai, buvo Vytauto surinktas Royal Flush, mano iškritimas du (!) kartus bei, savaime suprantama, tvirta Jono pergalė ir lyderio pozicijos okupacija naujojoje lentelėje. Privalau pripažinti, kad sezono pradžioje man sunku patikėti, kad įmanoma surinkti tuos šimtus taškų, tačiau mane turėtų patikinti ateities turnyrai.
Tikimės, kad nenusibodo laukti naujienų iš RFPK fronto ir toliau seksite mūsų veiklą. Jeigu ne dalyvaudami turnyruose, tai bent jau skaitydami RFPK blog'ą. Tikiuosi šviesios ateities ir linkiu sėkmingo ir linksmo naujojo sezono.

Kaz

2 komentarai:

Vytautas rašė...

Gera pradžia dar nieko nereiškia :) Linkiu visiems linksmo ir nepakartojamo naujojo RFPK sezono!!!

Benas rašė...

Užbaigėm vieną sezoną royaliu, pradėjom kitą taip pat royaliu :p

© 2007/2008/2009 Kazimieras Celiešius, Vytautas Morkvėnas